Välkommen att kolla in

Alla inlägg under september 2011

Av Wilma - 8 september 2011 17:13

En gammal video
 

Av Wilma - 8 september 2011 17:06

Av Wilma - 5 september 2011 17:50

Snart ska jag till ridningen.LÄNGTAR ska rida gabbe   lite bilder på några hästar där


      Lite bilder på värdens snabbaste kallblod.Träffade honom på trav banan han bor i Jämtland.

    Min farfars häst     En jätte snäll häst ifrån fricken   Vår katt Leia  

Av Wilma - 3 september 2011 19:05

Förlåt för dålig uppdatering är i vår stuga och måste skriva via iphone.men på måndag kommer lite inlägg ses då

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg.Här kommer jag blogga om mina djur och min vardag.

Omröstning

Vilken iphone tror ni jag har
 iphone 3gs i vit
 iphone 3gs i svart
 iphone 4 i vit
 iphone 4 i svart
  ingen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Pigge


Ovido - Quiz & Flashcards